Simona Hniličková, lektorka STOB obezitě

Obezita, ilustrační obrázek

V úterý jste se v poradně Tandemu mohli ptát Simony Hniličkové - lektorky STOB obezitě.

Petr
Dobrý den,chtěl bych koupit přítelkyni kurz tyčí. Je to vhodná aktivita ke zpevnění těla? Děkuji
Dobý den, Petře, ano kurz Pole Fitness (kurz tyčí) je vhodný pro zpevnění těla a je vhodný i pro úplné začátečníky. Pokud budete chtít vědět více informací, podívejte se na mé stránky www.bodymove.cz, v levém menu KURZ Pole Fitness. Zda by si Vaše přítelkyně chtěla tento typ pohybu jen vyzkoušet, nabízím i letní školu Pole Fitness. Pokud byste měl jakékoliv dotazy, které se na stránkách nedozvíte, určitě se na mě obraťte, kontakty jsou 777 328 083. Hezký den, Simona Hniličková

Kamil
Dobrý den, Simono, všude se řeší, jak zhubnout. Já mám ale překvapivě opačný problém. Existuje i nějaká poradna, kde se řeší, jak bych mohl přibrat. Děkuji a přeji hezký den.
Dobrý den, Kamile, ano určitě jsou i poradny, kde se dozvíte jak přibírat na váze. Zkuste se obrátit na nějakého nutričního poradce. Pokud nepořídíte a budete mít zájem, obraťte se na mě pře e-mail (info@bodymove.cz) a určitě něco vymyslíme :) Hezký den, Simona Hniličková

Pavla L.
Dobrý den, jak poznám sama na sobě, že už jsem zahřátá a začínám spalovat? Podle tepové frekvence? Co doporučujete pro zahřátí těla? Děkuji, pavla
Dobrý den, Pavlo. Člověk bohužel přesně nepozná, kdy se zahřál. Zahřátí prvních 30 minut je pouze všeobecné. Zahřát se můžete chůzí, jízdou na kole či rotopedu, defakto skoro čímkoliv :) Pokud chcete hubnout, určitě je dobré se po zahřátí zaměřit na tepovou frekveci, která je vhodná pro spalování. Pokud nevíte jak se vypočítá tepová frekvece pro spalování tuků, pošlete mi mail (info@bodymove.cz) s Vašim věkem a klidovou tepovou frekvencí za 1 minutu a já Vám ji vypočítám. Hezký den, Simona Hniličková