Nejoblíbenější a zároveň nejkradenější vozidlo. Škoda Octavia
Patří k nejoblíbenějším, ale zároveň nejkradenějším modelům u nás – nyní se dočkala modernizace, samozřejmě mluvíme o Škodě Octavii, na kterou se podíváme. Někdy dojde k modernizaci a inovaci modelu, pro kterou by běžný zákazník potřeboval brýle, aby si na první pohled změn vůbec všimnul.
To rozhodně neplatí u modelu Octavie, který právě zamířil na český trh. Možná po vzoru automobilky Mercedes vás hned na první pohled zaujmou dělené přední světlomety. Novinek je však celá řada a to zejména na poli asistenčních systémů.
Na své si přijdou i milovníci výbav na přání i zastánci speciální edice s označením Laurin - Klement. Za základním stupněm Activ následují ještě další čtyři výbavy, cenové nabídky začínají na částce něco málo přes 400 000 Kč.
„Osobně jsem zatím nejnižší tříválcovou motorizaci v testu neměla, tudíž k ní přistupuji minimálně s respektem. Pokud někdo chce větší sportovní zážitek z jízdy, neměl by v nabídce přehlížet benzinovou jednaosmičku s turbem a výkonem 132 kW.“
U nás na Vysočině se rozhodně může hodit i pohon 4x4.
Teď už ale zpátky ke slibovaným asistentům. „Nově Oktávka sama zacouvá i s přívěsem, ohlídá vám jízdní pruhy, a to i při předjíždění. Díky možnosti měnit charakter tlumičů budou na výběr už dobře známé jízdní režimy s označením normal, komfort i sport. Poslední roky se pro mě Škodovka stala automobilkou, u které si při prvním pohledu na facelift říkám, je tohle právě ono,“ ptá se Veronika Vošická.
„Zatím jsem se však vždy přesvědčila o tom, že designéři vědí, co dělají, že mají ten správný recept na nadčasovost a funkčnost."
Celý pořad si poslechněte v přiloženém audiu.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Kdo jste vy? Klára, nebo učitel?
Tereza Kostková, moderátorka ČRo Dvojka
Jak Klára obrátila všechno vzhůru nohama
Knížka režiséra a herce Jakuba Nvoty v překladu Terezy Kostkové předkládá malým i velkým čtenářům dialogy malé Kláry a učitele o světě, který se dá vnímat docela jinak, než jak se píše v učebnicích.