Inovovaná Škoda Citigo. Nejmenší vůz tuzemského koncernu
Je nejmenším zástupcem domácí automobilky a na našem trhu si velmi slušně vede už od roku 2011 a právě to si žádalo modernizaci, aby i nadále byla oblíbeným městským vozítkem. Řeč je samozřejmě o Škodě Citigo. Nové tvary dostala kapota, maska chladiče i nárazníky, a přepracovány byly například mlhové světlomety.
Čerstvý vánek je cítit i z modernizované přístrojové desky. Mne hned na úvod zaujala velmi pěkná patnáctková kola, která zákazník získává s výbavou Style. Tenké paprsky mají sportovní nádech a autu prostě sluší. Pokud se podíváme do ceníku, najdeme zde tři základní stupně výbavy a samozřejmě specialitky v podobě edice MonteCarlo a ekologického G-TECu na zemní plyn.
Úvod modernizovaného modelu bývá většinou spojován i akční výbavou, ta v případě škodovky nese název Fresh. Standardně se zákazníci dočkají výbavových stálic v podobě Activu startujícího na 219000 Kč a Ambitionu, které doplní zmiňovanou nejvyšší výbavu Style začínající na částce 235 000 Kč.
Obecně by se tedy při pohledu do ceníku dalo tvrdit, že si za méně peněz pořídíte více muziky a to třeba i díky paketům umožňujícím individualizaci auta podle přání zákazníků.
Celý pořad si poslechněte v přiloženém audiu.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka