Brzy patrně skončí omezení rychlosti na tahu z Jihlavy na Žďár u Nového Veselí. Je tam padesátka
Mezi Budčí a Novým Veselím na silnici II/353 musí řidiči padesátkou. Omezení platí od léta kvůli nekvalitní opravě po vrchu.
Hladká vozovka se na slunci leskne. Mezi Budčí a Novým Veselím je omezení na padesát kilometrů za hodinu. Ne každý řidič ji ale dodržuje.
„Kázeň řidičů je složitá,“ poznamenal starosta Nového Veselí Zdeněk Křivánek (KDU-ČSL).
Nátěr silnice
Problém je v nátěru silnice, který tam cestáři nanesli na začátku léta ve snaze prodloužit životnost komunikace. „Zejména za teplého počasí ten nový povrch nedržel, odlétával a řidičům částečně poškozoval auta.“
Omezená rychlost
Po pár dnech proto správa a údržba silnic omezila rychlost. „Protismykové vlastnosti jsou velmi špatné. Proto jsme tam osadili snížení rychlosti, abychom neohrožovali bezpečnost. Od příštího pondělí ale přijde firma, která provede opravy toho povrchu formou jednovrstvého mikrokoberce, který by měl zajistit kvalitní protismykové vlastnosti,“ vysvětlil Tomáš Mátl ze správy a údržby silnic.
Reklamace
Materiál, který cestáři nanesli na povrch silnice II/353, reklamují. „Máme s touto technologií bohaté zkušenosti, provádíme to sami, vlastními kapacitami. Výjimečně se takovéto problémy vyskytnou.“
Související
-
Rozdíl v cenách za litr benzínu je na Vysočině i šest korun. Průměr zvedá dálnice
Vysočina aktuálně platí podle společnosti CCS za kraj s nejdražším benzínem. Cenu přitom zvedají hlavně čerpací stanice na dálnici D1.
-
Konec problémů na stezce mezi Jihlavou a Lukami. Sporný pozemek chtějí obejít
Už brzy by mohl skončit dlouholetý problém se sporným pozemkem na frekventované cyklotrase z Jihlavy do Třebíče.
Nejnovější zprávy
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Rozsudek ukázal část příjmů webu AC24. Inzeroval tam i Google, nyní svou reklamu stáhl
-
Reforma péče o duševní zdraví se zmařila, říká psychiatr. Duševní obtíže má přitom 16 procent Čechů
-
Spíš pomalé zotavování než ekonomický zázrak. Řecko se zvedá, životní úroveň obyvatel ale klesla
-
Přizpůsobit se i bojovat. Klimatickou situaci zvrátíme, čím dříve zavřeme emisní kohout, říká Jan Dusík