Při koupi kola bychom si na něj měli sednout. Kamenný obchod je lepší než e-shop
Horské, crossové, silniční a pánské, dámské nebo univerzální? Jirka Doležal se ptal zkušeného cyklisty a prodejce jízdních kol Jiřího Kuřátka.
Sám Jiří Kuřátko najede za rok 2–3 tisíce kilometrů. „To je takový solidní průměr, ale znám borce, kteří najedou 12–15 tisíc kilometrů,“ usmál se v Dobrém dopoledni.
Při koupi jízdního kola je zásadní jeho velikost, a to bez ohledu na aktuální výšku sedla. „Na větším kole se snáz překonávají překážky. Je to závislé na velikosti cyklisty.“
Kolo je možné koupit na internetu a prodejce ho zákazníkovi pošle seřízené, připravené na jízdu. „Určitě je lepší kamenný obchod. Na to kolo bychom si měli sednout, zkusit ho před samotnou koupí,“ doporučuje Jiří Kuřátko.
Celý rozhovor si poslechněte v přiloženém audiu.
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A s poslední rozhlasovou nahrávkou Josefa Skupy? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka


Hurvínkovy příhody 5
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka