Největší hypermarket na Vysočině má za sebou 100 dní provozu
Za sto dní od otevření prošlo hypermarketem Tesco v Jihlavě 400 tisíc platících zákazníků. Nejsilnější nápor zákazníků zažívá největší obchodní dům na Vysočině v pátek, v sobotu a také ve středu.
Počet zákazníků je jen mírně nižší, než vedení společnosti očekávalo. Nejprodávanější položkou hapermarketu je máslo, následují grilovaná kuřata a pečivo z vlastních provozoven. Nejprodávanějším zbožím z regionu je jihlavské pivo Ježek.
V současné době obchodní dům usiluje o 24 hodinový provoz, který by mohl být zahájen na podzim.
Zprávy z iROZHLAS.cz
-
Rod: Sázka na obranný průmysl může být naším pilířem na 20 let. Po válce bude třeba naplnit sklady
-
Rusko je připraveno na mír, ale musí se mu vyhovět, říká politolog Just
-
Sparta po devíti ligových výhrách v řadě prohrála, nestačila na Liberec. Jediný gól vstřelil Višinský
-
‚Parchant jeden.‘ Schillerová se opřela do premiéra Fialy kvůli schůzce o obraně. Podle něj ztrácí nervy