Bedřich Smetana nebyl žádný národní světec. V radioseriálu ho představuji jako ambiciózního a hledajícího muže, říká Pavel Molek
V pracovní době se s Pavlem Molkem potkáme na Nejvyšším správním soudu v Brně, ve volném čase se věnuje psaní rozhlasových her zejména o hudebních skladatelích včetně Bedřicha Smetany. Hudba ho lapila už v sedmi letech, kdy mu rodiče zakoupili LP s Mou vlastí, a u Smetanovy klavírní tvorby se mu i dobře píše: údery do klaviatury mu připomínají zvuk klávesnice. Proč by se na chvíli rád stal pavoukem v bytě Jiřího Adamíry? I o tom mluvil ve Vizitce s Danielem Jägrem.
Související
-
Pavel Molek: Smetana. Dramatická minisérie o životě v hudbě s Jaroslavem Pleslem v titulní roli
Jak se vyvíjela a rostla Smetanova tvorba? A jak se v ní odrážejí jeho nelehké životní osudy i dynamické společenské změny druhé poloviny 19. století?
Více z pořadu
E-shop Českého rozhlasu
Hurvínek? A od Nepila? Teda taťuldo, to zírám...
Jan Kovařík, moderátor Českého rozhlasu Dvojka
3 x Hurvínkovy příhody
„Raději malé uměníčko dobře, nežli velké špatně.“ Josef Skupa, zakladatel Divadla Spejbla a Hurvínka